کیف ابزاربازرسی چشمی

کیف ابزاربازرسی چشمی

کیف کامل تجهیزات بازرسی چشمی

کیف کامل تجهیزات بازرسی چشمی شامل:

  • گیج کمبریج استیل

-برای اندازه گیری بعد جوش، زاویه پخ، عدم همترازی زاویه ای و خطی
با قابلیت اندازه گیری:
-
زاویه جوش 0 تا 60 درجه
- ناهمواری
- اندازه گلوگاه جوش و گرده جوش
- عمق undercut
-
طول فیلت جوش
- عمق حفرات ، شیارها

  • گیج های لو استیل:

-گیج های لو جهت اندازه گیری عدم همتراز بودن سطح قبل از جوشکاری فیت آپ (بازرسی قبل از جوش)
دارای شماره سریال ساخت
با قابلیت های مورد نیاز استاندارد جهت گرفتن گواهی کالیبراسیون
جنس فولاد ضدزنگ

  • گیج تیپر استیل:

-گیج تیپر یا همان گپ گیج  یکی از ابزار های مهم جهت بازرسی جوش برای کنترل شیار ریشه اتصال جوش قبل از جوشکاری FIT upیا همانROOT OPERNINGمیباشد.

  • گبج فیلت استیل:

-یکی از تجهیزاتی که معمولا در آزمایش بازرسی جوش چشمی به کار برده میشود گیج اندازه گیری اندازه گیری جوش فیلت میباشد. این گیج بیشتر برای اندازه گیری گرده جوش با اندازه 8/1 تا 1 اینچ به کار می رود.با این گیج ها همچنین می توان تحدب و تقعر گرده جوش را نیز اندازه گیری نمود

  • کولیس 15 سانتی:

    -بدنه استیل
    -صفحه نمایش دیجیتال سه حالته
    -اندازه گیری در اینچ کسری، اینچ اعشاری یا میلی متر
    -اندازه گیری داخلی، خارجی
    - خاموش شدن خودکار

 

  • چراغ قوه آنتنی LED:
     

-دارای آهنربا در قسمت جلو و پشت چراغ قوه

-قابلیت تا شدن سر چراغ به زاویه‌ی دلخواه

-تعداد و نوع باتری مورد نیاز :۱ عدد باتری قلمی
-دارای یک قلاب برای آویزان کردن به لباس و کوله

-قابلیت باز شدن به صورت تلسکوپی

 

  • آهنربای آنتنی بلند:

-وسیله ای مناسب برای بیرون کشیدن قطعات آهنی و فولادی (پیچ، مهره و غیره) است. در مناطقی که جای دست برای عبور و بیرون کشیدن قطعه ی فلزی وجود ندارد، از این وسیله می‌توانید استفاده کنید و به راحتی آن قطعه را بیرون بکشید. آهنربای آنتنی به صورت آنت قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و تا پنجاه و پنج سانتی متر باز می‌شود. موارد استفاده‌ی آهنربای آنتی در کارگاه های تراش و فرز کاری، مکانیک خودرو و … است. زمانی که قطعه ای به صورت اتفاقی در از دسترس شما خارج می‌شود و راه عبوری برای رسیدن به آن قطعه سخت است، از آهنربای آنتی استفاده کنید و با جذب به سر مگنت آن، قطعه را بیرون بکشید. آهنربای موجود در سر این وسیله، بسته به سایز و قدرت آن متنوع است و شما می‌توانید با انتخاب مناسب، نیاز خود را برطرف کنید.

 

  • نیروسنج دیجیتال:

-یکی از وسایلی که جهت اندازه گیری نیروهای کششی و فشاری وارده به اجسام بکار می رود، نیروسنج دیجیتال می باشد. در عمل برای اندازه گیری نیرو برای مثال کشش و یا نیروی وارد بر یک جسم از یک نیرو سنج استفاده می شودنیروسنج های دیجیتالی به طور کلی دستگاهی دستی است که شامل لودسل ،حسگر، قسمت الکتریکی، صفحه نمایش و نرم افزار می باشد. طراحی نبروسنج های دیجیتال به دو صورت سنسور داخل و سنسور بیرون دستگاه می باشد، در نوع اول سنسوری که جهت اندازه گیری نیرو به کار می رود در داخل دستگاه تعبیه شده است و در نوع دوم سنسور خارج از دستگاه می باشد و بیشتر برای ظزفیت های بالا بکار می رود.

 

  • ترمومتر دیجیتال:

-ترمومتر لیزری غیر تماسی جهت اندازه گیری دمای سطوح هنگامی که دسترسی به سطح سخت می باشد و یا دمای سطح بسیار بالاست مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه با لنز اپتیک و حسگر دما می تواند دما را به دستگاه منتقل کند و دستگاه با ترجمه واطلاعات ورودی آن را روی مانتیور نشان می دهد.

 

  • آچار 12 کاره همراه:

-ست ۱۲ عددی آچار یک سر رینگی بی اس مجموعه‌ای از ابزارهای دستی برای باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها است که دارای ۱۲ عدد آچار به صورت یک سر رینگی و یک‌سر تخت در سایزهای ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۷، ۱۹ و ۲۲ می‌باشد. آچارهای رینگی از پركاربردترين ابزارها در صنعت به شمار می‌روند که می‌توانند در انجام كارهای مختلف شما را یاری کنند. از ویژگی‌های خوب این آچارها، جنس با کیفیت آن‌ها است. بدنه این آچارها از جنس فولاد کروم وانادیوم و به روش  Drop Forged ساخته شده و بدنه آچارها سخت کاری وحرارت داده شده است.

  • برس مسواکی فلزی:

-از دو فرچه‌ی سیمی و یک فرچه‌‌ی مویی تشکیل شده است.این مجموعه برای تمیز کردن ابزار یا قطعه‌ی که برش خورده یا سنباده زده‌اند، استفاده می‌شود. البته فرچه سیمی بیشتر برای تمیز کردن اجسام فلزی و سخت به کار می‌رود. فرچه مویی هم برای تمیز کردن گردوخاک سطحی که روی اجسام قرار دارد، به کار برده می‌شود. هر سه فرچه این مجموعه دارای بدنه‌های پلاستیکی هستند. فرم و حالن دسته‌ها مطابق با برآمدگی‌های انگشت ساخته شده تا کاربر به راحتی از فرچه استفاده کند. انتهای دسته برای آویزان کردن فرچه یا بستن بند به آن سوراخی در نظر گرفته‌اند. از فرچه سیمی فلزی برای تمیز کردن سطحی قطعات فلزی که به‌تازگی برش خورده یا ساب زده‌اند استفاده می‌کنند. این فرچه‌ها یا به صورت دستی هستند و یا به شکلی ساخته می‌شوند تا بتوان آن‌ها را روی دستگاه‌هایی مانند دریل یا فرز وصل کرد.

 

  • متال مارکر سفید:

-متال مارکرها یا ماژیک های فلز قابل نوشتن در فلزات می باشند که جهت درج کردن خط، علائم و نوشته روی فلزهای سرد و داغ مورد استفاده قرار میگیرد و مانع از پاک شدن می شود،

متال مارکر های فوق در رنگ های سفید، نقره ای، زرد، قرمز و سبز مشکی موجود می باشد.

قابل استفاده در صنعت ساختمان

 

  • آینه بازرسی چشمی تلسکوپی:

 

-آینه بازرسی تست جوش جهت برسی جوش در نقاطی استفاده می شود که امکان دید مستقیم وجود ندارد.

و...

بازرسی چشمی شایع‌ترین روش در آزمون‌های غیر مخرب در صنعت است.

از آنجا که در اکثر روش‌های غیر مخرب نیاز است که اپراتور به سطح قطعه نگاه کند، بازرسی چشمی عملاً در روش‌های دیگر نیز وجود دارد.

بازرسی چشمی ممکن است با مشاهده مستقیم و چشم غیرمسلح باشد و یا ممکن است با استفاده از ابزارهای نوری مانند ذره بین، آینه، دوربین‌های آندوسکوپی (دوربین‌های کوچکی که به انتهای یک سامانه مانند خرطوم وصل است و در مشاهده جاهایی که در دید نیست کمک می‌کند) CC ها و سیستم‌های مشاهده به کمک کامپیوتر (مشاهده از راه دور انجام گیرد.

معایبی که با روش بازرسی چشمی قابل‌کنترل است شامل خوردگی، انحراف هندسی قطعات، آسیب‌های فیزیکی و ترک است و اما تنها برخی از ناپیوستگی‌ها توسط بازرسی چشمی قابل شناسایی است و هیچ‌گاه با این روش نمی‌توان اطمینان داشت که تمام ناپیوستگی‌ها کشف شده‌اند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شرکت پترو فرهان گستر جنوب واردکننده برند‌های مطرح تجهیزات جوشکاری و بازرسی فنی و NDT از سراسر دنیا
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

02165565901

02144584619

02144584671

09034119385

09133390223